Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice i Afrodita.

I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I fell on you yeah everytime I fell
I tried to do handstands but everytime I fell for you
I'm permanently black and blue, permanently blue for you

~Bruises
By: Chairlift





Jessica Mayer
Image and video hosting by TinyPic
"Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.
"

Dimitri Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
"

Gaia Sullivan
Image and video hosting by TinyPic
"Baby boy not a day goes by
Without my fantasies
I think about you all the time
I see you in my dreams
"

Jesse Miller
Image and video hosting by TinyPic
"Give me a reason now that I can understand
Pick up the pieces now and put 'em in my hand
I've been up and down for you, my sufferin' extreme
I fell on my face for you, now I know what it means
"

Sam Sawyer
Image and video hosting by TinyPic
"I wished for things that I don't need
All I wanted
And what I chase won't set me free
All I wanted
And I get scared but I'm not crawling on my knees
"

Boris Bukovsky
Image and video hosting by TinyPic
"And if we feel the silence
Holding this all inside
Everything means more now than
Words could explain
"

Igor Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"We're going off tonight
To kick out every light
Take anything we want
Drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight
"

Arhiva:

01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright ©2010.
By:
Jessica.


Credits

design: × picture: × help: ×.×.

Chapter 23: Utakmica



Skinula sam gačice i spustila ih na pod. Otvorila sam vrata tuš kabine, a Dimitri je pogledao u mene zbunjenim izrazom lica. Nasmiješila sam se, prišla mu, a on je zatvorio vrata kad sam ga obgrlila rukama oko vrata. Prislonio me na pločice koje nisu uopće bile hladne, već tople jer se on nalazio ondje duže vremena.

Poljubio me stravstvenije i znala sam da je žudio, u onom trenutku, za mojim tijelom. Uzvratila sam mu poljubac, a on je raširio moju nogu, pa sam ga obgrlila oko struka. Osjetila sam ga duboko u sebi i ispustila maleni krik užitka dok me ljubio po vratu, a mlaka voda je padala po nama.

***


Nježni poljupci budili su me iz sna. Otvorila sam oči, a one su se susrele sa Dimitrijevim zelenim. Osmijehnuo mi se i poljubio mi nježno usne, milovajući me po golim leđima. Nasmiješila sam se i ja njemu, prislonila glavu na njegova prsa i slušala otkucaje njegovog srca koji su bili melen za moje uši.

Prespavala sam, ponovno, kod njega i, ponovno, slagala roditeljima da ću prespavati kod najbolje prijateljice jer smo trebale učiti za ispit iz kemije. Nisam lagala. Učila sam sa Dimitrijem jer je on bio odlikaš, znao je odlično kemiju, pa smo doista sat vremena vježbali proklete formule unatoč tome što ja nisam imala volje, ali on je bio užasno naporan i tjerao me da ih učim, dok bi svako toliko pomagao Borisu oko zadače iz matematike.

Uglavnom.... Znala sam da je loše što sam lagala roditeljima pogotovo kod ovakve velike stvari jer nije bilo ugodno to što sam govorila da sam kod Gaie, a bila sam kod dečka. Jednostavno im nisam mogla reći da bih voljela spavati često kod njega jer sam znala što bi se dogodilo. Mama bi počela luditi i nagovarati tatu da mi drži prodiku o seksu po pedeseti put u mome životu, a uz to sam imala osjećaj da bi mi čak mogli kupiti kondome što nipošto nisam željela.

„Bilo bi vrijeme da se spremimo.“ –rekao je.
„Ajmo danas ostati ovdje!“ –pogledala sam u njega.
„Ne, Jessica. Znaš i sama da ti ne bih dopustio da ostaneš kući iako bih ja to jako želio, ali prvo ide škola, pa onda druge stvari!“
„Ne ide mi se u školu pisati test.“
„Oh, a ja sam mislio da bi htjela provesti cijelo jutro sa mnom – u krevetu!“

Nasmijala sam se, a on mi je uzvratio poljubivši me. Dignuo se sa kreveta, a ja sam znala da je došlo vrijeme da se spremimo za školu, a nisam imala nikakve volje. Naravno, imala sam dečka koji je bio podosta tvrdoglava osoba, pa ga nisam mogla nagovoriti da ipak ostanemo cijelo jutro u njegovu sobu.

Gledala sam kako traži odjeću po ormaru, promatrala njegovo rame na kojemu je bila tetovaža.

„Je li boljelo?“ –upitala sam ga.
„Što to?“ –zbunjeno je pogledao u mene, te obukao crnu majicu.
„Tetovaža.“
„Ne previše; više je škakljalo. Zašto?“
„Zanima me.“
„Misliš napraviti jednu?“
„Ne znam. Možda jednom budem napravila, ali trebam dobro razmisliti što želim!“
„Boris i ja bili smo pijani kad smo se išli tetovirati!“
„Kad vas dvoje niste bili pijani?!“ –odmahnula sam glavom oblačivši crne hlače.

Nasmijao se.

„Bilo je to u Rusiji. Mama je poludjela kad nas je vidjela mamurne i tetovirane rano ujutro, prije nego je išla na poisao!“ –nastavio je.
„Ne čudi me. Jadna žena s vama!“ –nadodala sam.
„Ma nije njoj bilo loše.“

Pogledala sam ga podignuvši obrvu, a on se nacerio. Prišao mi je, podignuo sa poda dok sam oblačila majicu i bacio na krevet.

„Nisi li rekao da nemamo vremena, da moramo otići u školu?“ –upitala sam ga prolazeći rukom kroz njegovu čupavu kosu.
„Tko je rekao da želim seks?“ –lagano mi se osmijehnuo. „Ti si ta koja je pomislila na to, a ne ja. Imaš perverzan mozak, znaš?“
„Oh... Čuj' tko mi se javlja! Nemoj da ti počnem pričati o tome kakav si ti.“
„Dobar u krevetu?“

Zakolutala sam očima i udarila ga po prsima.

„Htio sam te samo poljubiti.“ –uzvratio je i učinio to.

Prekinulo nas je kucanje na vratima.

„Zečevi, vrijeme je da izađete iz rupe!“ –rekao je Boris i udaljio se od vratiju; znala sam to po odjekivanju koraka.

Dimitri me još jednom poljubio, dignuo se sa kreveta i povukao me sa sobom. Zajedno smo otišli u kupatilo oprati zube, isprati lice, a zatim me on napustio jer sam se ja trebala šminkati. Uvijek sam ga tjerala da izađe iz kupatila ka bih se šminkala jer bi mi stalno pogled bježao u njega kad bi me promatrao osmijehom na licu, pa bih se i ja počela smiješkati i onda moje spremanje nikada ne bi bilo gotovo.

Namjestila sam majicu prije nego sam izašla iz kupatila i uputila se u kuhinju. Pretpostavila sam da su ondje bili Dimitri i Boris, a i možda Evelyn ako već nije krenula na posao. Na početku mi je bilo neugodno prespavati ondje zbog njega. Sramila sam se izaći iz Dimkine sobe kad je ona bila kod kuće i kad bih prespavala kod njih, ali s vremenom sam se navikla. Dimitri je rekao da njegovoj mami nikada nisam smetala i što se nje ticalo, da sam se čak i mogla preseliti k njima.

„Dobro jutro.“ –pozdravila sam ih i zakoračila u kuhinju.
„Hej.“ –pozdravili su me.
„Evelyn?“
„Krenula je na posao.“ –odgovorio je Boris. „Još prije pola sata, dok ste se vi mazili u krevetu!“
„Nađi curu, pa ćeš i ti moći!“ –rekao mu je Dimitri na to.

Boris je mahnuo rukom, stavio zadnji komad senviča u usta i popio soka. Sjela sam kraj Dimitrija, rastegnula se i uzela tiramisu kojeg je njegova majka napravila večer prije. Jelo mi se nešto slatko, a na sreću je kolač bio ondje.

***


„Ma daj!“ –viknula sam ljutito.
„Smiri se.“ –Dimitri me potapšao po ramenu.
„Prokleti sudac mi ide na živce! Kako ne vidi da kreteni rade cijelo vrijeme faulove?!“
„Samo se smiri, ok?“

Zakolutala sam očima i nervozno nastavila gledati košarkašku utakmicu. Naša je škola igrala protiv druge škole iz Londona. Bila sam bijesna na sudca jer je neprestano griješio. Samo je nekoliko puta, u dvadeset minuta igre, priznao da su protivnici napravili nama faul, ali zato je njima svakih nekoliko minuta. Malo mi je nedostajalo da se spustim niz stepenice i pokažem mu gdje mu je mjesto jer sam mislila da bih svakog trena mogla poludjeti.

„Razbit ću ga!“ –uzvratila sam bijesno, kad je još jednom zažviždio.
„Nisam znao da si toliko živčana kad gledaš utakmice.“ –rekao je Dimitri.

Mahnula sam rukom i nastavila pozorno pratiti košarkaški teren. Svako toliko bi mi došlo da uzmem bocu Coca – Cole koju sam uzela sa sobom i pogodim prokletog sudca u glavu kako bi se napokon opametio. Možda ono ipak nije bila loša ideja?!

„Ma smirit će se ona, bez brige. Često zna poludjeti kad gleda utakmice!“ –čula sam Gajin glas.
„Tek sam sada to otkrio.“ –nadodao je iznenađenim glasom Dimitri. „Valjda će se smiriti. Strah me kasnije otići s njim da me ne zadavi zbog nečega što nisam kriv!“
„Ma neće te zadaviti.“
„Misliš?“
„Sedamdeset posto sam sigurna. Ako ima pms, onda je najbolje da je se kloniš!“
„Nemam pms!“ –prostrijelila sam ih pogledom.

Nacerili su mi se odmaknuvši se malo dalje od mene dok sam ja bijesno nastavila gledati sudca.

„Ok – mrtav – si!“ –prošaptala je Gaia.
„Hvala...“ –promrmljao je Dimitri.
„E sad mi je dosta!“ –frknula sam, uzela bocu i gađala sudca.

***


Ponosno sam stajala kraj Dimitrijevog automobila i, prekriženih ruku na prsima, čekala zajedno s Gaijom i njime naše prijatelje koji su pobjedili utakmicu.

„Rekla sam vam ja da će se sudac opametiti kad dobije nešto u glavu.“ –uzvratila sam ponosno.
„Glavno je da si se sakrila iza nas dvoje kad si to napravila!“ –nadodala je Gaia.
„Da su me uhvatili, ne bih mogla nastaviti gledati utakmicu. Ovako su se svi počeli smijati, sudac je blijedo gledao oko sebe i mi smo pobjedili! Gdje ćeš bolje od toga?!“
„Ako ti tako kažeš... Iako mislim da su pobjedili zbog toga što su počeli bolje igrati.“
„To si samo ljubomorna jer ga nisi ti pogodila!“
„Naravno da imaš pravo, Gaia! Ljubomorna sam!“

Nasmiješila sam joj se, zagrlila i poljubila u obraz. Nisam znala gdje je ona mislila studirati, ali gdje god ona bila, nedostajat će mi jako jer smo se dosta sprijateljile. Postale smo najbolje prijateljice, bile nerazdvojive četiri godine i znala sam da će mi biti teško kad ne budemo bile zajedno u školi. Nadala sam se samo da će studirati u Londonu ili okolici kako bih ju često mogla vidjeti.

„Evo nas.“ –začula sam Jesse-jev glas.

Okrenule smo se prema njima, a Gaia ga je odmah zagrlila poljubivši ga.

„Bili ste dobri!“ –uzvratila sam gledajući u Borisa i Sama jer sam znala da će ljubljene između Jesse-ja i Gaije potrajati.
„Zna se tko je najbolji!“ –rekao je Boris ponosno.
„Jesi li ti možda pogodila sudca bocom u glavi?“ –upitao me zbunjeno Sam.
„Zar se vidjelo?“ –promrmljala sam.
„Učinilo mi se da si to bila ti, pa sam se trebao uvjeriti.
„Jessica je bila priblično nervozna dok vas je gledala kako igrate!“ –Dimitri me obgrlio rukom, te me privukao k sebi.
„Ah, znamo mi kakva je ona!“ –nasmiješio se Sam.
„Hej, idemo na piće?“ –prekinuo nas je Jesse, držajući Gaiju za ruku.

Pogledala sam u Borisa, a on je klimnuo glavom. Na sreću, bio je petak, pa smo sutradan mogli spavati koliko god smo mogli i nitko od nas nije trebao razmišljati o školi. Dogovorili smo se da ćemo se svi zajedno naći u kafiću u kojemu večinom izlazimo, ali Dimitri i ja smo jedini krenuli prvi pošto su se dečki iz društva trebali spremiti kod kuće.

Moj dečko i ja razgovarali smo o raznim glupostima dok smo se vozili prema gradu. Cesta je bila pusta i mokra zbog kiše koja je svako toliko znala pasti, pa je vozio opreznije nego inače. Vidjela sam svijetla u daljini, pa sam pretpostavila da nam se približavala neko vozilo.

Don't tell me if I'm dying,
Cause I don't wanna know,
If I can't see the sun,
Maybe I should go,
Don't wake me cause I'm dreaming,
Of angels on the moon,
Where everyone you know,
Never leaves too soon


Na radiju je svirala pjesma od Thriving Ivorya zvana Angels on the moon. Znala sam riječi skoro cijele pjesme, pa sam pjevala zajedno s vokalom.

Iznenada je Dimitri počeo naglo kočiti, a ja sam primjetila da drugi automobil kreče prema nama. Udarila sam glavom ispred sebe i osjetila užasnu bol po cijelome tijelu, a pred sobom vidjela crninu.

Next: Chapter 24: U bolnici


Sviđa vam se Jessicin tata?! :D E, pa radila sam ga po karakteru svoga oca! :D

- comment - 4 - print - yes/no -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.