Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice i Afrodita.

I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I fell on you yeah everytime I fell
I tried to do handstands but everytime I fell for you
I'm permanently black and blue, permanently blue for you

~Bruises
By: Chairlift





Jessica Mayer
Image and video hosting by TinyPic
"Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.
"

Dimitri Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
"

Gaia Sullivan
Image and video hosting by TinyPic
"Baby boy not a day goes by
Without my fantasies
I think about you all the time
I see you in my dreams
"

Jesse Miller
Image and video hosting by TinyPic
"Give me a reason now that I can understand
Pick up the pieces now and put 'em in my hand
I've been up and down for you, my sufferin' extreme
I fell on my face for you, now I know what it means
"

Sam Sawyer
Image and video hosting by TinyPic
"I wished for things that I don't need
All I wanted
And what I chase won't set me free
All I wanted
And I get scared but I'm not crawling on my knees
"

Boris Bukovsky
Image and video hosting by TinyPic
"And if we feel the silence
Holding this all inside
Everything means more now than
Words could explain
"

Igor Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"We're going off tonight
To kick out every light
Take anything we want
Drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight
"

Arhiva:

01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright ©2010.
By:
Jessica.


Credits

design: × picture: × help: ×.×.

Chapter 5: Večer u trgovačkom centru



Posvečeno njemu jer nam je danas 2 godine i 10 mjeseci veze. :D


„Nikada to neću zaboraviti.“ –promrmljala sam.
„Ma nisi ti kriva što nisi razmišljala.“ –rekla je Gaia.
„Naravno. Profesorica je kriva što me stavila kraj prokletih tekučina i što svaki tjedan moramo raditi pokuse!“

Nasmijala se.

„Nije ništa smiješno!“ –nadodala sam namrgođeno.
„Meni jest!“ –nacerila se. „Pogotovo kad sam vidjela Dimitrijevu facu!“

Prostrijelila sam ju pogledom i pogledala u drugu stranu. Još nisam prešla preko toga da je prošlog tjedna Dimitri morao sat vremena trljati lice u WC-u samo kako bi mu crne mrlje nestale s njega. Bilo mi je toliko neugodno da sam se cijeli dan, pa čak i slijedeći ispričavala zbog čega mi se on neprestano smijalo.

Znala sam da sam mu bila dosadna, ali morala sam mu ponoviti koliko mi je žao i rekla sam mu čak da može izabrati drugog partnera. Odbio je. Rekla sam mu, na to, da je najbolje da me onda drži podalje od svih preparata. Nadala sam se da će održati svoje obećanje.

„Svakome se desi, Jess!“ –uzvratila je Gaia.
„Dah, kako da ne!“ –zakolutala sam očima. „Meni se to desi svaki put kad podignem krivu epruvetu! Nadam se da će Dimitri ovoga puta bolje paziti.“
„Pa oduvijek si znala da plava tekučina i ljubičasta ne idu zajedno! Što te onda spopalo onaj dan?!“
„Što je najgore – ne znam! Zamislila sam se i prestala razmišljati.“

Nasmijala se, a ja sam odmahnula glavom.

„Hah, nije ni čudo da si se zamislila pored onakvog komada!“ –pogledala me malenim osmijehom na licu.

Klimnula sam glavom i pogledala u prozor razmišljajući o njemu. Maleni mi se osmijeh pojavio na licu. Bio je jako simpatična osoba, ali najviše sam se smijala zbog njegovog naglaska koji se jako razlikovao od onog britanskog. Naravno, počinjala sam se navikavati na njegov naglasak koji mi je postajao seksi, pogotovo kad bi rekao neke stvari na ruskom, a ja ništa ne bih shvatila. Naravno, to mi ne bi bilo bitno.

„O – Moj – Bože!“ –Gaia je pljesnula rukama.

Trgnula sam se iz razmišljala i pogledala u nju zbunjenim izrazom lica. Tek sam u onom trenutku shvatila da me promatra nekim patetičnim osmijehom na licu kao da mi je željela nešto reći, ali nisam shvačala što.

„Da, Gaia...?“ –podignula sam obrvu.
„Tebi se Dimka sviđa!“ –uzvratila je.
„Ma o čemu pričaš?!“ –zbunjeno sam ju pogledala. „Ne znam o čemu govoriš! Dečko je zgodan, ali ne... Samo smo prijatelji!“
„Oh, da! Dakako, samo ste prijatelji, ali tebi se on sviđa!“

Zakolutala sam očima i odmahnula glavom. Odlučila sam totalno zanemariti svoju najbolju prijateljicu koja me neprestano uvjeravala da se meni Dimitri sviđa na drugačiji način, što uopće nije bila istina. Znala sam, osjećala kad bih osjećala nešto prema nekom dečku, a prema njemu sam osjećala samo...

Sranje!“ –pomislila sam. „On me privlači više nego sam očekivala!

***


Mama i tata su odlučili provesti večer izvan kuće i otići samo njih dvoje na večeru samo kako bi se odmorili od svega. Naravno, nisam imala ništa protiv toga jer mi je bilo drago što su se zabavljali, a mene su natjerali da izađem vani s Tony-jem kako njemu ne bi bilo dosadno kod kuće.

Anthony me nagovorio da odemo u Mc Donalds. Ja sam uzela sladoled, a on Happy Meal. Podsjetio me na mene kad sam bila mala i kad sam nagovarala Esmeraldu da me vodi ondje samo kako bih dobila igračku. Nije mi bilo teško družiti se s bratom, pogotovo kad sam trebala u ono vrijeme učiti za sutrašnji ispit, a nisam imala nikakve volje. Dođe mi da čak pobjegnem sa sata, a bilo je moguće da ću to i učiniti kako ne bih dobila lošu ocjenu.

Nakon što smo pojeli me nagovorio da odemo u kino pogledati novi crtić. Naravno, nije mi trebalo puno da me natjera jer sam obožavala crtiće koliko i on, pa sam sat i pol vremena uživala u još jednom Walt Disneyevom crtiću.

***


Pogledala sam na sat. Bilo je osam i pol, a Anthony se trebao pripremiti za za krevet jer je ipak imao šest godina, pa nije smio ostajati puno vani. Nisam imala prokleti vozački, pa sam trebala stići na vrijeme na autobus jer bismo inače stigli pješke prije nego bi drugi došao.

„Ne mogu tako brzo, Jess!“ –vikao je za mnom.
„Ma požuri!“ –povukla sam ga sa sobom.

Skrenula sam u desni hodnik i udarila u nekoga koji je mirno stajao na mjesto, ali zbog toga sam se ja odgurnula u nazad.

„Sranje!“ –promrmljala sam tiho i podignula pogled. „Dimitri?“
„Jessica?!“ –uzvratio je.
„Boris!“ –nadodao je on.

Dimitri i ja smo se nasmijali.

„Ne razumijem.“ –Anthony me povukao za ruku.

Mahnula sam rukom i nastavila gledati u Dimitrija.

„Tko je ovaj mali?“ –upitao je Boris.
„Moj brat.“ –odgovorila sam. „Anthony, ovo su Dimitri i Boris.“
„Drago mi je.“ –rekao je nasmiješeno.
„Također.“ –uzvratili su oboje i nasmiješili mu se.
„Što radiš ovdje?“ –upitao me Dimitri.
„Gubila sam vrijeme s njim po Mc Donaldsu i u kino samo kako ne bih morala učiti fancuski!“ –odgovorila sam mu.
„Francuski?!“
„Sutra imamo ispit.“
„Nemoj srat?!“
„Zaboravio si?“
„Da. Ok, ne idem na peti sat!“

Nasmijala sam se, a Boris ga je udario po glavi.

„Uči doma!“ –rekao mu je.
„Nemam volje.“ –slegnuo je ramenima.
„I gdje ste vi krenuli?“ –pogledao me Boris.
„Doma.“
„Ah, barem si ti pametna i ideš doma učiti, a ne kao Dimka što ide igrati biljar!“

Dimitri mi se nacerio.

„Mogu s vama?!“ –nacerila sam se.
„Ok...“ –Boris je promrmljao. „Izgleda da sam se prevario!“
„Jess, moramo doma.“ –brat me povukao za majicu.
„Samo jedna partija, molim te!“ –pogledala sam ga moličavim izrazom lica.

Kako čudno... Ja, koja sam starija, trebam moliti mlađeg brata da ostanemo duže vani. Nisam znala što se događalo, ali morala sam to učiniti samo kako bi mi popustio. Htjela sam provesti vrijeme sa Dimitrijem unatoč tome što ćemo sutra biti sedam sati zajedno u školi.

Kad je Tony klimnuo glavom, snažno sam ga zagrlila, razbarušila mu kosu i rekla da ću mu kupiti sladoled ako bude bio dobar.

***


Na kraju se igranje biljara odužilo jer sam prvu partiju izgrada sa Dimitrijem i uz to, pobjedila sam. Govorio je da mi je popustio jer sam cura, ali duboko u sebi sam znala da sam ja ta koja je dobro igrala. Vidjelo se kad bi mi netko popuštao. Boris, naravno, nije bio toliko drag prema meni i uspio me pobjediti, ali barem je on platio piće. Rekao je da, ako pobjedim, ja plačam piće, a ako on onda će on biti taj koji će platiti.

Duže vremena se igrao sa Tonyem koji je uživao u onome. Vidjelo se i da mu je Boris popuštao na veliko samo jer je imao šest godina, ali bilo mi je drago što su se zabavljali i na neko vrijeme su se držali podalje od Dimitrija i mene.

„Simpatičan ti je brat.“ –rekao je.
„Zar se ne vidi da smo rod?“ –ponosno sam se nacerila.
„Možda.“
„Hej, želiš reći da nisam simpatična?!“
„To si ti rekla, a ne ja!“

Namrgođeno sam ga pogledala.

„U redu, Dimka.“ –prekrižila sam ruke na prsima i napučila usne. „Kad već misliš da nisam simpatična, bit će tebi sutra na kemiji!“
„Smeshnye vy devushka.*“ –nasmijao se.
„Joj, Dimitri, znaš da ne razumijem Ruski! Želim Engleski!“

Nasmijao se.

„Što si rekao?“ –upitala sam ga.
„Ah, otkrij sama.“ –namignuo mi je.
„Hah, da, niti se ne sjećam što si rekao.“
„Rekao sam ti da si smiješna cura, sretna?“

Razvukla sam osmijeh od uha do uha, a on se nasmiješio.

„Ne brosaite yee, Dimka!** “ –uzviknuo je.
„Ya ne delayu eto. ***“ –nadodao je nasmiješeno.

Zbunjeno sam gledala u njih dvoje ne shvačajući o čemu su pričali. Odmahnuvši glavom, pogledala sam kroz prozor. Sjedili smo na stolu, kraj prozora, gdje sam mogla vidjeti cijeli grad pošto smo se nalazili na desetom katu trgovačkog centra. Sviđalo mi se što sam vidjela točkice u daljini i tamno nebo.

„Imaš prata ili sestru?“ –upitala sam ga.
„Polubrata, ali živi u Moskvi.“ –odgovorio je.
„Roditelji rastavljeni?“

Klimnuo je glavom.

„Žao mi je.“ –rekla sam mu.
„Ne mora ti biti.“ –odmahnuo je glavom. „Dragomir nije bio dobar čovjek!“
„Zoveš tatu pravim imenom?“
„Ni ne smatram ga tatom. Polubrat je stariji od mene!“

Klimnula sam glavom.

„Imam i ja stariju sestru.“ –nastavila sam.
„Ona krasivaya, kak ty?****“ –upitao me.

Nakrivila sam glavu i pogledala zbunjeno u njega dok mi se on smiješkao. Uživao je u tome što mi je mogao pričati na jeziku na kojemu ga nisam uopće mogla razumijeti. Uzdahnula sam i prislonila glavu na stol.

„Pitao te da li je lijepa poput tebe!“ –dobacio je Boris koji se i dalje igrao sa mojim bratom.

Pogledala sam zbunjeno u Dimitrija koji je nasmiješeno gledao u mene. Osjećala sam kako mi se obrazi žare dok sam ukočeno gledala u njega. Na sreću, zazvonio mi je mobitel, pa sam ga izvukla iz torbice i vidjela mamino ime.

„Sranje!“ –uzviknula sam sjetivši se da sam zaboravila na vrijeme. „Da, mama?“
Draga moja Jessica...“ –započela je, a ja sam zakolutala očima. „Znaš li ti koliko je sati?
„Dolazim odmah doma! Bok, mama!“ –spustila sam slušalicu i dignula se sa stolice. „Moram ići?“
„Odbacit ću te ja doma!“ –rekao je i dignuo se sa stolice.
„Nema potrebe!“
„Ma daj, zadržala si se zbog mene.“
„Ma kako smo umišljeni!“
„Nisam mislio na taj način!“ –nasmijao se. „Boris, dolazim za desetak minuta!“

Klimnuo je glavom. Pozvala sam Anthonya, pa smo zajedno izašli iz kafića. Bilo mi je drago što sam vrijeme provela sa Dimitrijem.

* Smiješna si cura.
** Nemoj joj se nabacivati, Dimka!
*** Ja ne radim to.
**** Je li lijepa poput tebe?


Next: Chapter 06: Jesam li vam ikad rekla koliko je moj tata djetinjast?

- comment - 11 - print - yes/no -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.