Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice i Afrodita.

I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I fell on you yeah everytime I fell
I tried to do handstands but everytime I fell for you
I'm permanently black and blue, permanently blue for you

~Bruises
By: Chairlift





Jessica Mayer
Image and video hosting by TinyPic
"Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.
"

Dimitri Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
"

Gaia Sullivan
Image and video hosting by TinyPic
"Baby boy not a day goes by
Without my fantasies
I think about you all the time
I see you in my dreams
"

Jesse Miller
Image and video hosting by TinyPic
"Give me a reason now that I can understand
Pick up the pieces now and put 'em in my hand
I've been up and down for you, my sufferin' extreme
I fell on my face for you, now I know what it means
"

Sam Sawyer
Image and video hosting by TinyPic
"I wished for things that I don't need
All I wanted
And what I chase won't set me free
All I wanted
And I get scared but I'm not crawling on my knees
"

Boris Bukovsky
Image and video hosting by TinyPic
"And if we feel the silence
Holding this all inside
Everything means more now than
Words could explain
"

Igor Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"We're going off tonight
To kick out every light
Take anything we want
Drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight
"

Arhiva:

01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright ©2010.
By:
Jessica.


Credits

design: × picture: × help: ×.×.

Chapter 09: Alkohol je zlo!

Njegove su mi riječi odjekivale u glavi dok mi je srce toliko brzo kucalo da sam ga tjerala da uspori, ali bilo je jače od mozga. Gledala sam ga ravno u oči i stajala ukipljeno na mjestu dok su mi trnci prolazili tijelom od uzbuđenja. Niti jednom mi niti jedan dečko nije rekao da sam prekrasna i zbog toga sam bila presretna, ali trudila sam se da mu ne pokažem to. Svejedno nisam mogla ništa učiniti niti reći zbog toga što sam i dalje bila šokirana njegovom izjavom.

„Jess...“ –prošaptao je moje ime svojim savršenim naglaskom, pa sam se trgnula.
„Molim te, prestani!“ –uzviknula sam.

Zbunjeno me pogledao dok sam ja gledala svugdje oko sebe. Bila sam zbunjena. Nisam znala što da mislim, što da radim, kako da se ponašam. Dimitri Klimov me definitvno počeo dovoditi do ludila. Bila sam zaljubljena u njega, nije mi se samo sviđao, a zaljubljenost je bio potpuno novi, meni nepoznat, osjećaj u mome životu.

„Što da prestanem?“ –upitao je.
„Ništa, ništa.“ –odmahnula sam glavom. „Nađi sam put do bazena ili pitaj nekoga! Žurim se!“
„Jessica!“

Požurila sam korak i skrenula lijevo gdje se nalazio lift. Čula sam korake, pa sam brzo ušla u njega i pritisnula nekoliko puta dugme koje je vodilo u podrum gdje se bazen nalazio. Uzdahnula sam kad su se vrata zatvorila prije nego sam pogledala u Dimitrija, ako me uopće on pratio, te se nagnula i pogledala u pod.

Kako si glupa!“ –pomislila sam i počešala se po kosi. „Tko zna što sada misli o tebi! Vjerojatno da si neka luđakinja!

Nisam si jednostavno mogla pomoći. Zbunilo me sve ono što se u kratko vrijeme desilo i jednostavno sam morala pobjeći prije nego me uhvatio, zaustavio i nagovorio da mu kažem zbog čega sam se onako ponijela. Imala sam osjećaj da će to svejedno učiniti kad dođe na bazen, ali namjeravala sam se ponašati kao da se ništa nije dogodilo unatoč tome što to i nije bilo najbolji način za riješavanje problema. Svejedno nema problema. Nadala sam se da ih neće biti.

Kad su se vrata otvorila trznula sam i iznenadila se ugledavši Dimitrija ondje.

„Š-Što...?“ –podignula sam obrvu.
„Lift je prilično spor.“ –rekao je i ušao unutra.

Zbunjeno sam gledala u njega, a on je pritisnuo jedno dugme. Krenuo je za gore. Nagnula sam se i pogledala u put. Iznenada se zaustavio, zateturala sam se jer nisam ono očekivala i udarila u njega.

„Zar je moguče da moraš biti takva šeprtlja?“ –nasmijao se.
„Hvala na komplimentu!“ –pomaknula sam se u stranu. „I ti si fantastičan!“
„Nisam li?“ –namignuo mi je.

Nasmiješila sam se. U jednom se trenutko njegova ruka našla kraj moje glave, a njegovo tijelo preda mnom. Iskreno...? Pribojavala sam se podignuti glavu jer nisam znala što je radio i želi od mene. Progutala sam knedlu i natjerala se biti hrabra. Naše oči su se susrele. Gledala sam ga ravno u njegovim zelenim, velikim prekrasnim očima dok mi je srce udaralo toliko brzo da sam ga osjećala po cijelome tijelo.

„Što je?“ –upitala sam ga.
„Rekla si mi da prestanem.“ –odgovorio je. „U čemu?“

Neko vrijeme sam ga gledala u tišini ne znajući odgovoriti na njegovo pitanje. Sigurno mu nisam mogla priznati da prestane biti tako prokleto sladak i seksi preda mnom jer me njegovim ponašanjem dovodi do ludila.

„To sam rekla sama sebi, ali slučajno je izletilo na glas.“ –uzvratila sam i osmijehnula se.
„Zašto lažeš?“ –nastavio je.
„Ne lažem.“
„Lažeš!“
„Ne govori mi da sam lažljivica, jer nisam!“
„Znam da nisi, ali sada lažeš! Ukočena si i imaš zbunjeni izraz lica. Ne gledaš me niti ravno u oči! Sve su to znakovi laganja!“
„Oh, sada si i neki psihijatar, policajac?!“
„Jednostavno znam pročitati ljude i znam znakove laganja!“

Pogledala sam u stranu. Primjetila sam maleno crveno dugme koje je svijetlilo i pretpostavila sam da sam morala njega pritisnuti kako bi lift proradio. Pogledala sam Dimitrija ravno u oči i podignula ruku, oprezno, kako ju on ne bi vidio. Ispružila sam ju i uspjela dotaknuti dugme zbog kojeg je lift ponovno proradio.

Odmaknuo se od mene, stavio ruđe u džepovima i pogledao ravno ispred sebe dok sam ja gledala u pod, a srce mi je i dalje luđački tuklo. Kad su se vrata otvorila, izašao je bez pozdrava, a ja sam i dalje stajala unutra ne znajući što učiniti. Provirila sam iz lita, a on je laganim korakom hodao hodnikom. Pritisnula sam ponovno dugme koje je vodilo u podrum i uzdahnula.

Na sreću, nije mi dugo trebalo da stignem do podruma. Mjesto na kojemu je bio bazen je bio prazan; samo su konobar i konobarila stajali iza šanka i razgovarali. Pogledala sam oko sebe i odlučila staviti svoje stvari na bijelu ležaljki, a kad sam stigla do nje skinula sam odjeću sa sebe.

Prišla sam stepenicama koje su vodile u vodu, ali kad sam ju dotaknula znala sam da će mi trebati duže vremena da uđem ondje. Morala sam se nekako natjerati to učiniti, a znala sam da će jedini način biti ako se bacim. Neko vrijeme sam se pripremala to učiniti, ali iznenada me netko gurnuo, pa sam pala u more zajedno s osobom koja me i dalje čvrsto držala za struk. Bijesno sam ju udarila laktom u trbuh i izronila iz vode pokušavajući doći do zraka. Nagutala sam se vode jer nisam uhvatila zraka i sada sam iskašljavala sve što sam progutala.

„Nisi normalna!“ –Sam je izronio iz vode.

Gurnula sam ga ljutito i krenula prema stepenicama jer sam pod hitno trebala sjesti negdje.

„Jesi li dobro?“ –upitao me.

Podignula sam ruku, pokazala mu srednji prst i sjela na stepenicu duboko uzdahnuvši dok mi je srce ubrzano kucalo, te prislonila glavu na koljena.

„Što si joj napravio, kretenu?“ –začula sam Dimitrijev glas.

Podignula sam glavu. Čučio je odmah do mene. Stavila sam mu ruku na rame i odmahnula glavom.

„Bit ću dobro. Treba mi samo... malo zraka!“ –promrmljala sam.
„Samo sam ju bacio u vodu!“ –opravdavao se Sam.
„Skočio si na nju kao da je lutka, mudak *!“
„Nisam namjerno!“
„Razmišljaš li ti uopće?!“
„Wow, wow!“ –niotkuda se pojavio Jesse. „Vas dvoje se uvijek morate svađati, jelda?“
„Kreten je skočio na Jess kao da je lutka i skoro ju zadavio!“ –uzvratio je.
„Dobro sam!“ –mahnula sam rukom i dignula se sa stepenice, ali imala sam osječaj da me nitko nije slušao.

Dimitri je bijesno gledao u Sama, koji je bijesno gledao u njega, a tu je bio i Jesse koji je gledao u oboje. Pogledao je u mene upitnim izrazom lica, a ja sam točno znala što me pitao, pa sam klimnula glavom. Ponovno je pogledao u njih dvoje kao da pokušava pronaći način zaustavi ono što je moglo svakog trena početi.

„Što se ovdje događa?!“ –upitala je Gaia.
„Ništa.“ –nacerila sam se. „Jelda?!“

Primjetila sam da me Dimitri i Sam uopće nisu gledali. I dalje su gledali jedan drugoga prijetečim izrazom lica, pa sam stala između njih dvoje (iako je Sam bio taj koji je još bio u vodi) i pogledala ih ljutitim izrazom lica.

„Jelda?!“ –pogledala sam ih oboje ljutito.

Klimnuli su glavom. Sam se popeo stepenicama i pogledao ga još jednom prijetečim pogledom zbog čega je zaradio jedan lagani udarac u glavu od mene. Pogledao je u mene, a ja sam mu se nasmiješila. Lagano mi se osmijehnuo i krenuo prema šanku kako bi naručio piće, a i meni je došlo da naručim nešto. Htjela sam popiti koktel.

„Dobro sam.“ –rekla sam Dimitriju.

Klimnuo je glavom, okrenuo se i udaljio od mene. Tek sam tada primjetila koliko je njegovo tijelo zapravo razvijeno. Imao je široka razvijena leđa i mišičave ruke. Primjetila sam da je na lijevoj imao tetovažu, običaj trajbl, ali odlično mu je stajala. Obožavala sam dečke s tetovažom.

„Jesi li dobro?“ –upitao me Jesse.
„Da, jesam. Ostala sam bez zraka jer me neočekivano bacio u vodu!“ –odgovorila sam.
„Čovječe, mislila sam da je netko nekoga ubio kad sam vidjela one prijeteče poglede od Dimitrija i Sama!“ –nadodala je Gaia. „Zar je moguće da se njih dvoje nikada neće slagati?“
„A onda sam ja mislio da nećemo biti dobri!“ –frknuo je Boris.
„Zbog čega Dimitri ne voli Sama?“ –Gaia ga je pogledala sa zanimanjem.
„Zbog istog razloga zbog kojeg on ne voli njega.“
„Jako puno si mi odgovorio.“
„Razumio sam!“ –uzvratio je Jesse.

Pogledali smo ga upitnim izrazom lica.

„Ne vole se zbog tebe, Jessica!“ –rekao je.
„O, ma daj!“ –zakolutala sam očima. „Hoćete li prestati izmišljati gluposti!?“
„Razmisli malo!“
„Razmisli ti malo i već jednom pitaj Gaiju za spoj jer ti se sviđa, a i ti se njoj sviđaš!“

Oboje su me pogledali šokiranim izrazom lica, kao da nisu mogli vjerovati da sam ono upravo rekla, ali išli su mi na živce. Već mjesecima moram slušati o tome kako se on njoj sviđa, ona njemu sviđa, o tome kako ona ne zna da mu priđe, o tome kako on ne zna da li ona osjeća nešto prema njoj i tako dalje, i tako dalje.

Sada sam se mogla riješiti pitanja o Dimitriju i o razgovoru o tome što on osjeća prema meni jedino na način da ih napokon odam. Ovako i onako su se već jednom trebali opametiti, a ja sam jednostavno trebala biti glas razuma.

Pogledali su jedno drugoga, a ja sam povukla Borisa sa sobom kako bismo ih pustili same. Pogledala sam ih još jednom, prije nego sam sjela za šankom, i razvukla osmijeh od uha do uka kad sam vidjela da razgovaraju osmijeh od uha do uha.

„Tequilu i Pina Coladu“ –udarila sam rukom od stol.

Konobar je klimnuo glavom.

„Otkad cura može toliko piti?“ –upitao me Boris nasmiješeno.
„Uh, ne znaš ti koliko ja mogu piti!“ –nacerila sam se.
„A bome koliko i mi Rusi ne!“
„Oh, da, kako da ne! Vidjet ćemo za par sati!“
„Vidjet ćemo!“

***


Duboko uzdahnuvši popila sam zadnji gutljaj votke – tonik, te udarila čašom od šank i pogledala u konobara. Klimnula sam glavom, podignula ruku, a on mi se nasmiješio znajući što sam željela popiti. Nije bilo teško za shvatiti jer sam već dva sata sjedila za šankom sama.

Boris je rekao da će se vratiti uskoro, ali kad sam se prije sat vremena okrenula shvatila sam da se zabavljao s plavušom (čije sam ime zaboravila) koja je išla s njime u razred i znala sam da se uopće neće vratiti. Sam se također zabavljao s nekim curama, a Jesse i Gaia su već na početku večeri izašli iz one prostorije. Dobro sam znala kamo su otišli. Dimitri je jednostavno nestao, pa sam sama sjedila ondje i naručivala.

„Hvala!“ –rekla sam konobaru kad mi je stavio čašu kraj ruke.

Nasmiješio mi se i nastavio raditi što i prije. Podignula sam čašu, nekoliko puta ju okrenula slušajući kako led udara od staklo i krenula popiti malo kad me nečija ruka zaustavila. Podignula sam glavu i primjetila Dimitrija kraj sebe. Uzeo mi je čašu i popio alkohol u samo nekoliko sekundi.

„Hej!“ –namrgodila sam se i ljutito ga udarila po prsima. „To je bilo moje!“
„Dosta ti je alkohola!“ –rekao je.

Skočila sam sa barske stolice i zateturala se, ali me uhvatio i stavio ponovno na stolicu.

„Mislio sam da si rekla Borisu da ćeš ti uspjeti piti više od nas.“ –nasmiješio se.
„I uspjela sam!“ –nacerila sam se. „Nisam uopće pijana!“

Podignuo je obrvu.

„Možda malo!“ –nadodala sam. „Ali... Hej, kako ti znaš što sam mu rekla?“
„Nazvao me da dođem po tebe i odvedem te u sobu jer si pripita!“ –odgovorio je.
„Oh, jadničak! Prekinuo te u šmekanju one crvenokose?“

Zaboravila sam činjenicu da sam previše brbljava kad sam pijana, pa sam sklonila pogled samo kako se ne bih morala suočiti s njegovim. Bilo mi je pomalo neugodno što mi je ono izletilo, ali jednostavno se nisam mogla suzdržati bez da mu to kažem. Zasmetalo mi je kad sam ga vidjela kako ga neka crvenokosa (čije se ime opet nisam mogla sjetiti!) vuče izvan ove prostorije. Znala sam da su vjerojatno završili u krevet jer ga nije bilo dosta dugo.

„Jessica...“ –započeo je.
„Jesi li za Seks na Plaži?“ –upitala sam ga prekinuvši ga.

Nakrivio je glavu.

„Nije li malo... prehladno?“ –upitao je zbunjeno. „Uostalom... Nismo u vezi!“

Oblikovala sam usta u slovo o. Prokopčala sam na što je on mislio. Trebalo mi je duže vremena jer sam bila pijana, pa nisam sve odmah shvačala. Počela sam se smijati na sav glas jer mi je ono bilo urnebesno smiješno. Ili nije uopće bilo smiješno, ali mene je to nasmijavalo jer sam valjda bila... pijana!

„Mislila sam na koktel!“ –nacerila sam se.

Odmahnuo je glavom.

„Nema više alkohola za tebe. Idemo spavati!“ –uzvratio je i povukao me nježno za sobom.
„Nisi li malo prije rekao da se ne seksaš s nekim s kime nisi u vezi?“ –nasmijala sam se.
„Jessica, prekini!“
„Oh, da, oprosti. Već jesi s onom crvenom malom!“
„Jessica, molim te! Ne znaš ni o čemu pričaš!“

Zakolutala sam očima, odmahnula glavom i lagano se odmaknula od njega. Otišla sam po svoje stvari koje su i dalje bile na ležaljci i krenula prema vratima. Dimitri je stajao ondje i čekao na mene, a ja sam prošla kraj njega i požurila prema liftu. Svako toliko bih se nagnula na zid jer nisam mogla održati ravnotežu. Počinjalo mi se užasno vrtjeti po glavi.

„Daj da ti pomognem!“ –uzvratio je.
„Nema potrebe.“ –promrmljala sam i nagnula na vrata lifta.
„Jessica!“ –povukao me k sebi.

Obgrlila sam ga rukama oko vrata i utisnula mu poljubac na usne. Pomaknuo me od sebe.

„Što radiš?“ –upitao me zbunjeno.

Šokirano sam gledala u njega, te spustila pogled. Vrata lifta su se otvorila, pa sam ušla u njega, okrenula mu leđa i pritisnula dugme koje je vodilo na treći kat, na kojemu je bila moja soba.

„Pusti me na miru...“ –prošaptala sam, a vrata su se zatvorila.


Next: Chapter 10: Neugodna situacija


*gade

Oprostite na pogreškama. Nije me bilo cijeli dan doma i umorna sam, a nemam volje sada pregledavati ih. Nadam se da vam ne smetaju.

:*

- comment - 9 - print - yes/no -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.