Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice i Afrodita.

I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I fell on you yeah everytime I fell
I tried to do handstands but everytime I fell for you
I'm permanently black and blue, permanently blue for you

~Bruises
By: Chairlift





Jessica Mayer
Image and video hosting by TinyPic
"Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.
"

Dimitri Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
"

Gaia Sullivan
Image and video hosting by TinyPic
"Baby boy not a day goes by
Without my fantasies
I think about you all the time
I see you in my dreams
"

Jesse Miller
Image and video hosting by TinyPic
"Give me a reason now that I can understand
Pick up the pieces now and put 'em in my hand
I've been up and down for you, my sufferin' extreme
I fell on my face for you, now I know what it means
"

Sam Sawyer
Image and video hosting by TinyPic
"I wished for things that I don't need
All I wanted
And what I chase won't set me free
All I wanted
And I get scared but I'm not crawling on my knees
"

Boris Bukovsky
Image and video hosting by TinyPic
"And if we feel the silence
Holding this all inside
Everything means more now than
Words could explain
"

Igor Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"We're going off tonight
To kick out every light
Take anything we want
Drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight
"

Arhiva:

01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright ©2010.
By:
Jessica.


Credits

design: × picture: × help: ×.×.

Chapter 16: Jedina djevojka

Parachute - She Is Love


Sjedila sam za radnim stolom i pokušavala naučiti kemiju jer sam za nekoliko dana trebala imati ispit, ali nisam se mogla usredotočiti na formule. Cijelo vrijeme sam se pitala što je Dimitri radio s onom crvenokosom iz naše škole, da li je spavao s njom, da li je i njoj šaputao nježno ime u uho, govoreći joj lijepe riječi na ruskom...

Odmahnula sam glavom, uzdahnula i prislonila ju na stol. Pogledala sam na sat. Bilo je tek pet popodne, a ja sam znala da neću ništa naučiti ako onako nastavim. Odlučila sam pustiti učenje za sutra jer se nisam mogla usredočiti ni na što. Pričekala sam da mi se kompjuter upali kako bih mogla sufrati po Internetu, poslušati neku pjesmu samo kako bih mogla odvratiti misli od Dimitrija i druge djevojke.

Pronašla sam savršeno pjesmu u kojoj sam željela uživati, ali prekinula me zvonjava mobitela. Podignula sam ga i vidjela Gaijino ime na njemu. Odahnula sam jer ono nije bio Dimitri. Nekako mi je bilo neugodno razgovarati s njime, ali očekivala sam da bi me svakog trena mogao nazvati kako bi me pitao što mi je bilo.

Bila sam distancirana, pokušala više pratiti nastavu umjesto razgovarati sa Gaijom i njime kao što sam to uvijek znala raditi. Razlika je bila u tome što sam se pravila da pratim nastavu dok sam razmišljala o onome na što me Sam podsjetio.

„Reci.“ –javila sam se.
Što radiš?“ –upitala me.
„Pokušala sam učiti kemiju, ali ne ide mi. Sad sam upalila komp. Ti?“
Dosađujem se. Jesi li za kavu? Jesse ima još sat vremena trening, a ja nemam što raditi. Dugo ti i ja nismo bile negdje same.
„Može. Sve je bolje od ostajanja kod kuće. Kad dolaziš po mene?“
Za petnaest minuta. Hoćeš li se stići spremiti?
„Naravno. Pričekat ću te ispred kuće.“
U redu. Vidimo se!

Stavila sam mobitel na stol, nakon što sam poklopila slušalicu, i otišla do ormara vidjeti što bih mogla obući. Trebao mi je izlazak iz sobe i kuće kako bih se malo opustila i prestala razmišljati o onome što se dogodilo prije mjesec dana. Bilo je uopće glupo što sam se time opterečivala, ali nisam si mogla pomoći. Bilo mi je previše stalo do Dimitrija da bih prestati razmišljati kako je neka cura koju sam poznavala bila njegova.

***


„Onda...“ –započela je nasmiješeno Gaia. „Pozvala sam te na kavu da mi ispričaš kako to da ste Dimitri i ti skupa! Znaš da mi je jako, jako drago zbog toga, ali želim čuti detalje.“

Nasmiješila sam se.

„Jesse ti nije rekao ništa?“ –upitala sam ju.

Odmahnula je glavom, ali imala sam osjećaj da je lagala. Predugo smo bile najbolje prijateljice da ne bih shvatila kad je lagala, a kad nije. Pogledala sam ju podignuvši obrvu, a onda je uzdahnula na što sam se nasmijala. Imala sam pravo kad sam pomislila da joj je Jesse rekao. Ipak su bili cura i dečko, a s njom nisam stigla razgovarati zbog čega s njima nisam izašla u subotu navečer zbog toga što sam provela jučerašnji dan s Dimitrijem.

„Što ti je rekao?“ –upitala sam ju nakon što sam pojela pjenu sa svog cappuccina.
„Da ste se posvađali zbog toga što ti je on rekao da se makneš od njega, a ti si mu rekla da ti je dosta da se prema tebi ponaša kao prema lutki!“ –odgovorila je. „I da si zaljubljena u njega!“

Klimnula sam glavom.

„Jučer mi nije bilo slabo.“ –rekla sam joj.
„Nego?“ –upitala je.
„Dimitri je naišao na mene kad sam krenula na nastavu, zaustavio me, poljubio i dogovorili smo se da ćemo otići kod njega kako bismo pričali!“
„Spavala si s njime?!“
„Nisam, Gaia, nisam!“

Klimnula je glavom.

„Koje razočarenje!“ –nasmiješila se.
„Budalo!“ –odmahnula sam glavom i nasmiješila se također. „Uglavnom... Ispričao mi je nešto o svome životu i...“
„I?“

Razvukla sam osmijeh od uha do uha. Svaki put kad bih se sjetila što mi je rekao počela bih se smiješkati. Puno mi je značilo ono što mi je rekao; puno su mi značile one tri prekrasne riječi.

„Što je bilo?!“ –ponovila je. „Zanima me, Jess, zanima me!“
„Rekao je da me voli.“ –odgovorila sam nasmiješeno.

Nasmiješila se.

„Baš mi je drago!“ –uzvratila je.

Klimnula sam glavom i pogledala u prozor. I meni je bilo jako, jako drago što mi je to rekao jer sam se napokon osjećala voljeno. Jest da sam se tako osjećala i kad sam bila sama, kad nisam imala dečka, ali tada nisam imala pojma da je fantastičan osjećaj kad ti dečko kojeg i ti voliš i do kojeg ti je stalo prizna da osjeća što i ti.

„Eh, da...“ –prekinula me iz razmišljala. „O čemu ste Sam i ti pričali jutros?“

Uzdahnula sam.

„Kao što sam mogla očekivati, ima nešto protiv Dimitrijeve i moje veze.“ –odgovorila sam.

Zakolutala je očima.

„Razbit ću ga!“ –promrmljala je ljutito.
„I spomenuo je trenutak kad sam ga vidjela sa nekom crvenokosom.“ –uzdahnula sam.
„Sama?!“
„Ma ne njega; Dimitrija!“
„Kad si ga vidjela?!“
„Na izletu!“

Primjetila sam njen zbunjeni izraz lica.

„I zbog čega ti je toliko krivo?!“ –upitala me.
„Ne znam!“ –slegnula sam ramenima. „Bilo mi je stalo do njega već tada. Bila sam ljubomorna! Zbog toga sam ga i poljubila.“
„Ne mora značiti da je on imao nešto s njom. Jesi li ga pitala?“

Odmahnula sam glavom. Bilo mi je neugodno pitati za ga onu djevojku kad tada nismo bili u vezi. Ne bi me se uopće trebale ticati stvari koje su se događale između drugih cura i njega kad je to bila samo prošlost; barem sam se nadala da jest.

„Možda bi ti bilo bolje da ga pitaš što su imali kad te već to toliko mući iako ne shvačam zbog čega se živciraš. I da su njih dvoje imali nešto, to je bilo prije više od mjesec dana!“ –nadodala je.
„Znam!“ –klimnula sam glavom. „Ali nemam ga snage pitati. Nekako me... sram...“

Odmahnula je glavom, zakolutala očima i pogledala me čudnim izrazom lica. Osjetila sam vibraciju mobitela, pa sam izvukla mobitel iz džepa. Srce mi je ubrzano počelo kucati kad sam vidjela Dimitrijevo ime na ekranu. Trebala sam se pribrati kako ne bi shvatio da nešto nije bilo u redu sa mnom, ali pretpostavljala sam da je to već pomislio.

„Reci.“ –javila sam se mirno.
Gdje si?“ –upitao me.
„S Gaijom na piću. Zašto?“
Zanimalo me jer se želim naći s tobom. Do kad ćete biti zajedno?
„Jesse ima još pola sata trening, pa će se ona tada naći s njime.“
Ok. Gdje da dođem po tebe?
„Ispred kafića u kojem smo uvijek.“
U redu. Vidimo se. Volim te!
„I ja tebe volim!“ –spustila sam slušalicu.

Podignuvši pogled vidjela sam da me Gaia gleda osmijehom od uha do uha.

„Što je?“ –podignula sam obrvu.
„Preslatki ste!“ –nasmiješila se.

Uzvratila sam joj osmijeh, maknula pramen kose iza uha i pogledala kroz prozor. U onom sam trenutku čvrsto odlučila da ću razgovarati s njime, pitati ga o onoj crvenokosoj curi iz naše škole jer inače nikako ne ću biti mirna. Tek smo dva dana u vezi, a ja ne želim ništa tajiti od njega, ne želim se niti distancirati zbog toga što imam glupi mozak i opterečujem se bez razloga.

***


Gaia je nedavno otišla, pa sam ja čekala Dimitrija ispred kafića. Svako toliko bih pogledala na sat jer je kasnio, a ja sam mrzila kasniti. No... Svatko ima svoje mane i vrline, ali za mene je on i dalje bio savršen. Čula sam ljude kako govore da savršensto ne postoji, ali nisam vjerovala u to. Vjerovala sam da u Svijetu postoji jedna savršena osoba za svakoga od nas; ta je osoba za mene bila Dimitri.

Nažalost, neprestano me tištila činjenica da ja nisam bila jedina cura za njega. Jest da nikada nisam spavala s njime, ali iritirala me činjenica da je moja poznanica vjerojatno to učinila s njime. Uzdahnuvši sam prošla rukom kroz kosu, prislonila glavu na lice i uvjeravala samu sebe da bih prestala razmišljati o tome.

„Jess!“ –začula sam njegov glas.

Podignula sam pogled i vidjela auto pred sobom. Iznenadila sam se vidjevši ga ondje, ali pretpostavila sam da sam bila toliko zamišljena da nisam ništa čula niti vidjela oko sebe. Namjestila sam naramenicu torbice, prišla automobilu i otvorila vrata, te sjela na suvozačevo sjedalo.

„Malo si se zamislila, ha?“ –upitao me nasmiješeno.

Klimnula sam glavom i poljubila ga, te povukla kajiš kako bih se zavezala. Namjestila sam kosu koja mi se raščupala od prejakog vijetra i pogledala oko sebe. Krajičkom oka sam primjetila da Dimitri gleda u mene.

„Reci.“ –rekao je.
„Što?“ –okrenula sam se prema njemu.
„Što je bilo? Tko te naljutio? Zbog čega si tako čudna?! Reci!“
„Zašto misliš da jesam?!“
„Ne znam, Jess, možda zbog toga što si me skoro cijeli dan po školi izbjegavala i jedva pričala sa mnom; možda zbog toga što me sada ne gledaš ravno u oči! Što je bilo?!“

Odmahnula sam glavom razmišljajući bih li ili ne trebala odgovoriti na njegovo pitanje. Da njega nešto muči, voljela bih to znati. Znala sam kako sam se osjećala kad sam znala da mi nešto taji, pa sam pretpostavljala kako se on osjećao.

„Jessica!!!“ –ovoga je puta njegov glas bio ozbiljniji.
„Jesi li spavao s Elis?“ –upitala sam tiho.

Nastala je tišina. Natjerala sam se pogledati ga u oči, a on je imao čudan izraz lica. Sklonila sam pogled znajući da je ono bila istina. Srce mi je ubrzano počelo kucati, a knedla mi se pojavila u grlu. Osjećala sam se užasno. Slijedio je smijeh, pa sam ga zbunjeno pogledala jer nisam vidjela ništa smiješno u onome.

„Zašto si me to pitala i zašto misliš da smo spavali skupa?“ –upitao je nasmiješeno.
„Zato što...“ –promrmljala sam. „Otišao si s njom one večeri i nije te bilo dosta dugo.“
„To si ti mislila! Istina, otišao sam s njom, ali ostavio sam ju u sobi, ali vratio sam se kasnije dolje, zezao s Borisom... I onda mi je on rekao da si pijana, pa sam otišao k tebi!“
„I kao, nisi spavao s njom?!“
„Zašto ti je teško povjerovati u to?“
„Zato što sam vidjela kako se zalijepila za tebe i vidim kako te svaki dan gleda po hodniku! Mrzim, mrzim, mrzim način na koji te gleda!“

Oblikovao je usta u slovo o dok sam ja namrgođeno gledala u stranu. Natjerao je da pogledam u njega.

„Ljubomorna si...“ –uzvratio je zbunjeno.

Osjetila sam kako mi se obrazi žare, ali ono je bila istina i nije me trebalo biti sram. Ljubomora je bila dio ljudskih osjećaja.

„Jesam.“ –klimnula sam glavom.

Nasmiješio se.

„Vjeruj mi – nije bilo ničeg između nas dvoje. Nisam ju čak niti poljubio! Tj. ona me nije uspjela poljubiti jer sam ju maknuo od sebe, ostavio sa frendicama i otišao!“ –nastavio je i prislonio čelo na moje. „Vjeruj mi, Jessica... Vy yedinstvennaya devushka dlya menya!*
„U prijevodu?“ –upitala sam ga.
„Ti si jedina djevojka za mene!“

Nasmiješila sam mu se. Nije imao pojma koliko su mi značile njegove riječi. Poljubila sam ga, a on me pomilovao po obrazu. Trebala sam vjerovati u njegovim riječima; trebala sam vjerovati da sam bila jedina za njega i da nije želio drugu. On jest bio jedini dečko za mene i jedini kojeg sam željela još dugo kraj sebe.

Chapter 17: Završetak polugodišta


*Ti si jedina djevojka za mene!


Za Tišinu. Ona zna zašto! ;)

- comment - 8 - print - yes/no -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.