Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice i Afrodita.

I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I fell on you yeah everytime I fell
I tried to do handstands but everytime I fell for you
I'm permanently black and blue, permanently blue for you

~Bruises
By: Chairlift





Jessica Mayer
Image and video hosting by TinyPic
"Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.
"

Dimitri Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
"

Gaia Sullivan
Image and video hosting by TinyPic
"Baby boy not a day goes by
Without my fantasies
I think about you all the time
I see you in my dreams
"

Jesse Miller
Image and video hosting by TinyPic
"Give me a reason now that I can understand
Pick up the pieces now and put 'em in my hand
I've been up and down for you, my sufferin' extreme
I fell on my face for you, now I know what it means
"

Sam Sawyer
Image and video hosting by TinyPic
"I wished for things that I don't need
All I wanted
And what I chase won't set me free
All I wanted
And I get scared but I'm not crawling on my knees
"

Boris Bukovsky
Image and video hosting by TinyPic
"And if we feel the silence
Holding this all inside
Everything means more now than
Words could explain
"

Igor Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"We're going off tonight
To kick out every light
Take anything we want
Drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight
"

Arhiva:

01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright ©2010.
By:
Jessica.


Credits

design: × picture: × help: ×.×.

Chapter 15: Ljubomora

Bon Jovi-Thank You For Loving Me


Ugasila sam budilicu čim je počela zvoniti jer sam se probudila prije vremena. Zapravo, nisam niti znala jesam li se uopće naspavala kako treba. Cijelu noć sam se vrtila po krevetu, razmišljala o onome što se dogodilo izneđu Dimitrija i mene. Bila sam uzbuđena pogotovo jer smo navečer izašli do grada, prošetali se, otišli na piće, a kad sam došla doma dopisivali smo se preko mobitela do kasno. Osjećala sam se poput tinejdžerice koja se prvi put zaljubila, iako nisam bila daleko od toga.

Dignula sam se sa kreveta i odlučila se istuširati kako bih preživjela današnji školski dan budna. Znala sam da bi me moglo uhvatiti vrijeme spavanja unatoč tome što sam jedino navečer i po noći mogla spavati.

Odmah sam izabrala što ću obući, a zatim se otišla istuširati. Skinula sam odjeću sa sebe, bacila ju u bijelu kantu za prljavo rublje, te otvorila mlaku vodu u tuš kabini. Podignula sam kosu u punđu kako ju ne bih smočila jer nisam imala vremena za sušiti ju, te stala ispod mlaza vode opuštajući se u jutarnjem tuširanju.

Već sam znala da će ono potrajati, ali kad je već Dimitri dolazio po mene u petnaest do osam imala sam dosta vremena za spremanje. Na sreću, nisam bila poput nekih cura koje su se znale buditi sat i pol prije nastave kako bi se stigle spremiti.

***


Spustila sam se veselo niz stepenice, noseći u jednoj ruci ljubičasti kapu, a u drugoj torbu. Čula sam zvukove u kuhinji i znala sam da su moji roditelji već bili budni. Pretpostavljala sam da je i Anthony bio s njima jer je i njemu nastavila počinjala u osam ujutro.

„Dobro jutro, društvo.“ –nasmiješeno sam ušla u kuhinju, stavila stvari na moje mjesto i otišla napuniti kavu u šalicu.
„Danas smo nešto dobro volje, ha?“ –upitao je tata. „U nedjelju i jučer ujutro sam mislio da bi me mogla zadiviti ako te slučajno pogledam.“
„Oprosti zbog toga.“
„Znači... Imaš dečka?“

Pogledala sam u memu koja je odmahnula glavom kao da mi je željela reći da nije to ona rekla. Prostrijelila sam ju pogledom, namjestila pramen kose iza uha i pogledala kroz prozor malenim osmijehom na licu. S roditeljima mi nije bilo baš ugodno razgovarati o tome da sam imala dečka, da sam bila u vezi - ne zbog toga što me bilo strah da bi mi mogli zabranjivati vezu – već zbog toga što me bilo strah da će početi držati govor o seksu. To je nešto najgore što ti se može desiti.

„Nije mi Juliette ništa rekla!“ –nasmiješio se. „Pretpostavljao sam da je zbog toga.“

Klimnula sam glavom.

„Znači...“ –pljesnuo je rukama. „Istina je?“
„Da.“ –odgovorila sam.

Oglasila se poznada truba, pa sam podignula stvari sa stolice, pozdravila ih i izašla brzo iz kuće. Imala sam osjećaj da me netko promatra, pa sam pogledala u prozor kuhinje i, kao što sam i očekivala, moji su se roditelji nalazili ondje. Smiješkali su mi, pokazivali palčeve i mahali mi.

Odmahnuvši glavom sam se spustila niz stepenice. Ponekad su se moji roditelji ponašali poput tinejdžera, pa sam se osjećala kao da sam ja najstarija ondje, a to me strašilo. Mama je uvijek govorila da sam bila previše odgovorna za svoje godine, a tata je rekao da će moj budući muž biti sretan jer ću se ja brinuti oko svega. Rekao je također da sam taj dio karatkera dobila od majke.

Okrenula sam se prema njima, kad sam se zaustavila pored Dimitrijevog Mustanga, pa sam im još jednom mahnula dok su oni pozorno pratili što će se dalje zbivati. Na sreću, njegov auto je imao zatamnjena stakla, pa se nisam morala brinuti da će se vidjeti da se ljubimo. Nisam znala zbog čega, ali nekako mi je bilo neugodno ljubiti se pred starcima (iako to nikada nisam radila, ali svejedno!).

„Hej!“ –otvorila sam vrata i nasmiješila mu se.
„Do kad će tvoji starci gledati što radimo?“ –upitao me nasmiješeno.
„Dok ne vide nešto zbog čega bi me mogli kasnije zezati.“

Nasmiješio se, prišao mi i poljubio me. Prislonila sam ruku na njegovom licu i uzvratila mu poljubac. Obožavala sam osjećati njegove usne na svojima i bojala sam se da se ne bih mogla odvojiti od njih niti kad nastava počne.

„Jesi li se naspavala?“ –upitao me nakon što smo izašlu iz moje ulice.
„Moglo bi se reći.“ –odgovorila sam. „Ti?“
„Također. Gledao sam neke glupe komedije s Borisom! Ja sam htio gledati horore!“
„Mogao si mene zvati! Ja sam ti uvijek za horore i romantične komedije.“
„Ehm... Romantične komedije...“
„Bez brige, možda te neću nagovarati da ih odeš gledati sa mnom u kino!“

Nasmiješio se. Zaustavio je auto na semaforu jer je bilo crveno svijetlo. Jednom je rukom držao volan, a drugom uhvatio mene. Naši su se prsti isprepletali. Nasmiješila sam mu se, a on je nježno palcem prešao nje. Ispustio ju je kad se pojavilo žuto svijetlo, promjenio brzinu i na zelenom je već krenuo niz ulicu, prema našoj školi.

„Rekao si Borisu za nas?“ –upitala sam ga.
„On me pitao.“ –odgovorio je. „A ja sam odgovorio pozitivno. Pretpostavio je da će biti tako kad si već onako rano ujutro bila kod nas; iako je on mislio na nešto drugo.“

Kad sam se sjetila što je jutro prije bio rekao bilo mi je neugodno. Nikad nisam spavala sa dečkom. Bila sam djevica i nisam znala kako ću to moći reći Dimitriju. Imala sam osjećaj da je on već vodio ljubav s nekime, znao je kako to ide, ali nisam ga namjeravala pitati tako skoro.

„Ne želiš da netko zna?“ –upitao me kad se parkirao ispred škole.
„Znaš da nije tako!“ –pogledala sam ga. „Ali mislila sam da im to kažemo skupa i danas!“
„Boris me previše poznaje. Uostalom, znao je da mi se sviđaš prije nego sam ja to shvatio!“
„I Gaia također. Iskreno... Ni ne znam da sam shvatila da mi se sviđaš!“

Nasmiješio mi se.

„Ja sam shvatio da te želim kad si me poljubila!“ –rekao je.

Oblikovala sam usta u slovo o, a on je izašao iz auta. Otvorila sam vrata, zatvorila ih i prišla mu.

„Zašto si me odbio?“ –upitala sam namrgođeno.
„Zato što si bila pijana i nisam znao da li si me stvarno htjela poljubiti ili je to bilo zbog alkohola!“ –odgovorio je.
„Nisi u redu!!! Ja sam se živcirala jer si me odbio i bilo me sram gledati te u oči danima nakon toga, a ti nisi znao da li sam te poljubila jer mi je došlo u onom trenutku ili sam to doista htjela učiniti!“
„Oprosti.“
„Mrzim te!“
„Ne mrziš!“
„Mrzim te! Niti ne znaš koliko!“
„Znaš dobro da to nije istina, Jessica!“

Namrgođeno sam pogledala u stranu, prekrižila ruke na prsima i napučila usne. Čula sam kako se smije preda mnom, a zatim mi je podignuo nježno bradu i natjerao me da ga pogledam. Razvukao je osmijeh od uha do uha.

„Ne mrziš me...“ –uzvratio je.

Pokazala sam mu jezik.

„Ne, imaš sreće!“ –rekla sam mu obgrlivši ga rukama oko vrata. „Ne mrzim te!“
„Hvala Bogu!“ –nasmiješio mi se. „Moya zhizn' byla by skuchnoi bez tebya!*
„Znaš... Ili ćeš me morati naučiti pričati ruski ili odlazim na tečaj da te napokon razumijem!“
„Rekao sam da bi moj život bio dosadan bez tebe!“

Nasmiješila sam se, razvukla osmijeh od uha do uha i poljubila ga. Nije me bilo briga što će me cijela škola vidjeti niti što će me društvo vidjeti. Znala sam da će biti problema kad dođem do njih jer će me Gaia htjeti zadaviti kad joj priđem pošto ju odmah jučer nisam nazvala. Psihički i fizički sam se pripremala na njen napad, ali nisam pretjerano mogla razmišljati o tome jer sam razmišljala o tome kako se moj dečko savršeno ljubi.

Iznenada sam čula kašljanje, pa sam se odmaknula od njega i pogledala iza sebe.

„Da, Boris?“ –upitao ga je Dimitri.
„Tako mi je žao što vas prekidam, ali...“ –zakolutao je očima. „Jeste li vi uopće doživjeli to da sam ja bio s vama u auto i morao vas gledati kako se ljubakate, pričate o tome kako ste se sviđali jedan drugome i bla bla...“
„Oprosti!“ –rekli smo oboje.

Odmahnuo je glavom, podignuo ruke i laganim korakom se udaljio od nas.

„Ba ... Kak moi zamechatel'nyi drug, kogda on vlyublen!**“ –odmahivao je glavom.

Dimitri je nasmijao, a ja sam ga pogledala upitnim izrazom lica.

„Rekao je da sam čudan kad sam zaljubljen.“ –nasmiješio se, poljubio i uhvatio za ruku.

Laganim korakom smo otišli za Borisom koji je odlazio k našem društvu. Već sam vidjela izrazre lica svojih prijatelja. Gaia je izgledala šokirano, Jesse iznenađeno, a Sam... pa... Sam... On je bio namrgođen, kao što sam i očekivala da će biti.

„Jesam li ja to oslijepila?“ –upitala je zbunjeno Gaia.

Odmahnula sam glavom.

„Skupa ste?“ –upitao je Jesse.

Dimitri je klimnuo glavo i nasmiješeno me obgrlio s leđa.

„Ozbiljno?!“ –upitali su zbunjeno.
„Da!“ –odgovorili smo.

Razvukli su osmijeh od uha do uha i čestitali nam, ali pogled mi je i dalje padao na Sama koji je namrgođeno gledao u nas. Zvonilo je nekoliko minuta nakon što smo došli, pa smo se uputili prema ulazu.

Netko me povukao u stranu, dok sam se penjala stepenicama kako bih otišla na treći kad jer smo prvi školski sat imali kemiju. Sam me prislonio na zid, stavio ruku kraj moje glave i pogledao me ravno u oči.

„Što je bilo, Sam?“ –upitala sam ga zbunjeno.
„Kako možeš biti s njim?!“ –upitao je živčano.
„Tebe se ne tiče s kime sam, jasno?!“
„Zašto.... Zašto si s njime?!“
„Zato što ga volim!“

Nasmijao se.

„A ono što se dogodilo između one crvenokose i njega na izletu?“ –upitao me.

Oblikovala sam usta u slovo o. Totalno sam bila zaboravila na njih dvoje, a sada kad me on podsjetio.... osjećala sam se užasno.

„Zaboravila si na to, ha?“ –odmaknuo se od mene i laganim se korakom udaljio.

Gledala sam za njim.

„Jessica, ideš?!“ –uzviknula je Gaia.

Pogledala sam prema njoj, a ona me, zajedno sa Dimitrijem čekala na kraju stepeništa. Spustila sam pogled i popela se stepenicama do njih razmišljajući o onome što mi je Sam rekao. Osjećala sam se užasno, osjećala sam ogromnu ljubomoru.

Next: Chapter 16: Jedina djevojka


*Moj život bi bio dosadan bez tebe!
**Hah, kako je moj prijatelj čudan kad je zaljubljen!


Jesam li prerano objavila?

- comment - 13 - print - yes/no -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.