Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Piše: Barbara, Alice i Afrodita.

I tried to do handstands for you
I tried to do headstands for you
Everytime I fell on you yeah everytime I fell
I tried to do handstands but everytime I fell for you
I'm permanently black and blue, permanently blue for you

~Bruises
By: Chairlift





Jessica Mayer
Image and video hosting by TinyPic
"Don't know much about your life.
Don't know much about your world, but
Don't want to be alone tonight,
On this planet they call earth.
"

Dimitri Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"You make me feel something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime
"

Gaia Sullivan
Image and video hosting by TinyPic
"Baby boy not a day goes by
Without my fantasies
I think about you all the time
I see you in my dreams
"

Jesse Miller
Image and video hosting by TinyPic
"Give me a reason now that I can understand
Pick up the pieces now and put 'em in my hand
I've been up and down for you, my sufferin' extreme
I fell on my face for you, now I know what it means
"

Sam Sawyer
Image and video hosting by TinyPic
"I wished for things that I don't need
All I wanted
And what I chase won't set me free
All I wanted
And I get scared but I'm not crawling on my knees
"

Boris Bukovsky
Image and video hosting by TinyPic
"And if we feel the silence
Holding this all inside
Everything means more now than
Words could explain
"

Igor Klimov
Image and video hosting by TinyPic
"We're going off tonight
To kick out every light
Take anything we want
Drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight
"

Arhiva:

01. 02. 03. 04. 05. 06.
07. 08. 09. 10. 11. 12.
13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26.

Image and video hosting by TinyPic

Copyright ©2010.
By:
Jessica.


Credits

design: × picture: × help: ×.×.

Chapter 19: Samo njegova



One sam večeri bila kod Dimitrija. Roditeljima sam rekla da ću prespavati kod Gaije. Ono je bio prvi put da sam im slagala nešto veliko poput onoga, ali znala sam da me ne bi pustili k njemu pogotovo kad bih im rekla da njegove majke nije bilo kod kuće.

Ona je otišla na poslovno putovanje za nekoliko dana, pa je Dimitri pozvao cijelo društvo k sebi. Pogledali smo nekoliko filmova, večerali i zabavljali. Imala sam osjećaj da smo se vratili u prošlost kad je sve to bilo uobičajeno, kad nisu postojali izlasci u gradu i odlazak kući u alkoholiziranom stanju.

Što je najbolje od svega bilo, Sam i Dimitri su se čak počeli družiti. Nisam znala što se s njima dogodilo, ali počeli su pričati bez prepiranja, a to mi se jako sviđalo. Kad mi je Dimitri rekao da mu se Sam ispričao zbog ponašanja i rekao da će ga razbiti ako mi slomi srce, znala sam da ga je naš razgovor potaknuo da se pomiri s mojim dečkom.

Bila je ugodna i lijepa večer. Jesse, Gaia i Sam otišli su nakon jedan, a Boris nas je napustio tek nakon dva jer mu se počinjalo spavati. Dimitri i ja nismo imali što raditi u dnevnom boravku, pa smo odlučili otići u njegovu sobu.

Ležali smo na krevetu, a ja sam ga jedva uspjela nagovoriti da mi pokaže albume koje ima, pa smo se smijala kad bih vidjela neke smiješne slike. Uvijek sam voljela gledati tuđe albume kako bih vidjela što su sve radili, gdje su bili, kakvi su bili kao mali, a Dimitri je bio preslatko dijete. Naravno, svako je dijete bilo takvo, ali... Dimitri je bio Dimitri...

„Ok, dosta!“ –uzvratio je i uzeo mi album iz ruke.
„Uopće nisi u redu!“ –nasmijala sam se.
„Ti mi nikad nisi pokazala svoje slike!“
„Nikad nisi bio kod mene!“
„Onda ću morati doći kako bih vidio kakva si bila kao dijete!“
„Debela, odmah ću ti reći!“

Nasmijao se, legao kraj mene nakon što je stavio album na policu i obgrlio me rukom utisnuvši mi poljubac na usne.

„Da mi je vidjeti Jessicu kao debelo dijete!“ –nacerio se.
„Hej!“ –udarila sam ga po prsima. „Nismo svi rođeni savršeni kao i ti!“
„Nisam rek... Oh, misliš da sam savršen!?“
„Ups... Mislim da mi je izletjelo nešto što nije smijelo!“
„Oh, oh... Misliš da sam savršen!“
„Ma kako smo si umišljeni!“

Razvukao je osmijeh od uha do uha.

„Nisam ja taj koji misli da sam savršen!“ –namignuo mi je i još jednom me poljubio.
„E, pa jesi... Savršen si za mene!“ –uzvratila sam osmijehom, obgrlila ga rukama oko vrata i poljubila.

Naš se poljubac odužio ovoga puta. Potrajao je duže nego inače, ali meni to nije smetalo. Uživala sam ljubeći ga. Uživala sam kad je on mene ljubio, dirao, mazio, gledao... Uživala sam kad je on bio kraj mene.

Njegova je ruka počela kliziti niz moje grudi, a mene su trnci prošli dok me on i dalje ljubio. Pokušala sam biti što mirna sam mogla, ali nisam si mogla pomoći jer sam bila jako uzbuđena. Srce mi je ubrzano kucalo, a znala sam da je on to mogao osjetiti zbog toga što mu je ruka bila i dalje na mojim prsima. Samo nekoliko sekundi kasnije je progurao svoju ruku ispod moje majice, a ja sam se nasmijala. Ruke su mu bile hladne, pa me to pomalo zaškakljalo.

„Što je?“ –prestao me ljubiti i pogledao zbunjeno.
„Zaškakljalo me.“ –uzvratila sam nasmiješeno.

I on se nasmiješio i ponovno me poljubio.

„Trebaš nešto znati...“ –promrmljala sam odmaknuvši se od njega.

Podignuo je obrvu dok sam ga ja pomalo sramežljivo promatrala. Bilo mi je neugodno pričati s njime o tome kako ja nikad nisam vodila ljubav jer nikada nismo pričali o seksu. Zapravo, malo prije je bio prvi put da mi je uopće dodirnuo grudi nakon mjesec dana veze.

„Znam.“ –privukao me k sebi. „Znam da to nikad prije nisi radila!“

Oblikovala sam usta u slovo o.

„Raspitao si se?“ –zbunjeno sam ga upitala.

Odmahnuo je glavom.

„Imao sam osjećaj da nisi.“ –odgovorio je. „A i drago mi je da nisi!“
„Zašto?“ –upitala sam ga.
„Zato što si ti samo moja... Želim da budeš samo moja... uvijek... zauvijek...“

Lagano sam se osmijehnula. I ja sam htjela biti samo njegova. Poljubio me.

„... sada...“ –prošaptao mi je u uho.

Osjećala sam kako se rastapam kad mi je ono prošaptao u uho, pogotovo zbog toga što sam obožavala njegov savršeni, seksi i jebozovni naglasak. Poljubila sam ga obgrlivši ga rukama oko vrata, a on je progurao svoje ruke ispod moje majice koja je u samo nekoliko sekundi nestala s mene dok sam ga ja i dalje ljubila. Svojim rukama je nježno prošao po mojim leđima i otkopčao grudnjak, ali u onom sam trenutku prekrila grudi.

„Samo se opusti...“ –prošaptao je i odmaknuo mi ruke.

Poljubio mi je usne lagano me odgurivajući prema krevetu. Stavila sam glavu na jastuk, a on je polako prešao na moj vrat. Trnci su me prolazili po cijelome tijelu dok sam gledala na lijevu stranu, u prozor čije su zavijese vijorile na laganom vijetru jer je bio otvoren. Jezikom je prešao preko mojih grudi, te se spustio na trbuh. Prošao sam rukom kroz njegovu kosu, a on je otkopčao moje crne hlače i povukao ih. Pomogla sam mu da ih skinem, ali iritiralo me što sam ja bila samo u gačicama dok je on bio još obućem.

Podignula sam se i skinula mu majicu dok me on ljubio po vratu, a ja bih svako toliko ispustila duboko uzdah. Čula sam samu sebe kako sve jače i jače počinjem disati jer mi je ono odgovaralo, a i osjećala sam kako mi tijelo počinje goriti, žutjeti za onim trenutkom, za njegovim tijelom.

Ubrzo smo oboje bili goli. On je stajao iznad mene dok sam ja ležala ispod i rukama mi prolazila po razvijenim leđima. Svako toliko bih prošla i kroz kosu pošto je bila malo duža. Gledala sam ga ravno u oči, u one prekrasne, zelene, velike oči, i on je mene gledao. Svako toliko bi me poljubio, a onda stao promatrati.

„Samo moja...“ –prošaptao mi je u uho.

Poljubila sam ga, a on mi je stravstveno uzvratio. U slijedećem trenutnu sam ga osjetila duboko u sebi. Odmah sam zarila nokte u njegovim leđima jer nisam mogla izdržati bol. Potrudila sam se ne rasplakati jer je ona bila prejaka, pa sam pogledala u drugu stranu, zaklopila oči i nastojala se smiriti dok mi je srce ubrzano kucalo.

Dimitri me ljubio po vratu dok je lagano ulazio gore – dolje u meni. Vjerovala sam kako me pokušavao opustiti i otjerati bol koju sam i dalje osjećala. Pogledala sam u njega, a on me poljubio dok je rukom prolazio po mojim grudima, nježni ih masirajući. Obgrlila sam ga oko vrata, stravstvenije ga poljubila, te sam spustila svoje ruke niz njegova leđa.

„Volim te!“ –rekao je gledajući me ravno u oči.
„Volim i ja tebe.“ –rekla sam mu.

Bol je počinjala nestajati, a ja sam se u potpunosti opustila. Osjećaj koji mi je prolazio tijelom dok smo vodili ljubav je bio fantastičan, fenomenalan i nezaboravan. Htjela sam da onaj trenutak potraje još dugo, da nikada ne prestane. Dimitri mi je neprestano šaputao nešto u uho zbog čega bi mi želja za njegovim tijelom rasla iz sekundu u sekundu.

U slijedećem sam se trenutku našla na njemu, a ovoga su puta njegove ruke opipavale moje tijelo dok sam ja noktima prolazila po njegovim razvijenim prsima.

Cijelo mi je tijelo bilo vruče, žudjelo cijelo vrijeme za njegovim... Uživala sam u onome što sam radila. Uživala sam u vođenju ljubavi i nadala se da će ono trajati još dugo. Vodila sam ljubav s osobom koju sam voljela. To je jedino bilo bitno.

***


Probudile su me zrake Sunca koje su se probile kroz rolete. Točno su mi prošle preko očiju, pa se jednostavno nisam mogla okrenuti i nastaviti spavati. Pogledala sam kraj sebe. Dimitri je i dalje spavao na trbuhu, grleći me jednom rukom oko struka i bio je pokriven sve do kukova, pa sam mu dobro mogla vidjeti leđa. Bila su puna posjekotina zbog mojih noktiju, ali očito ga to nije previše boljelo kad se nije požalio. Barem sam se nadala da je bilo tako.

Osmijehnula sam se prisjetivši se savršeno prekrasne večeri koju smo proveli sinoć. Bila sam njegova, napokon. Bila sam od osobe koju sam voljela i obožavala, a i on je mene želio.

Zagrizla sam usnicu kako se ne bih nasmijala na glas. Rukom sam prošla kroz svoju kosu, a zatim još jednom pogledala u njega. Nježno sam ga poljubila u obraz, maknula njegovu ruku u stranu nadajući se da se neće probuditi, te se dignula sa kreveta. Obukla sam grudnjak jer sam zaspala samo u gačicama, a zatim podignula njegovu košulju sa poda i obukla ju.

Osjetila sam veliku žeđ, pa sam polako izašla iz sobe, ostavila vrata pritvorenu i požurila prema kuhinji. Nisam obukla niti čarape niti papuče, pa mi je bilo užasno hladno jer su u hodnicima bile pločice. Čim sam ušla u kupatilo, uzela sam čašu sa police i stavila vodu u nju.

„O, fuck!“ –iznenada sam čula poznati muški glas iza sebe.

Stavila sam čašu na stol, okrenula se i rukama prekrila doljnji dio moga tijela iako je to već činila košulja. Boris je gledao u stranu.

„Oprosti. Nisam znao da si ovdje i to polugola!“ –uzvratio je.
„Zatvori oči dok izlazim iz kuhinje!“ –rekla sam mu osječajući da mi se obrazi žare.
„Kao da već nisam vidio guzicu!“
„BORIS!!!“
„Ok, ok! Evo, zatvorene su!“

Uvjerila sam se da jesu, pa sam potrčala kraj njega svojom čašom vode nadajući se da nije gledao za mnom. Prišla sam vratima Dimitrijeve sobe, otvorila ih uzdahnuvši i vidjela da on stoji na sred sobe već obučen.

„Oh, ovdje si!“ –nasmiješeno me pogledao.
„Otišla sam po čašu vode. Boris je naletio na mene!“ –uzvratila sam gledajući u stranu.

Nasmijao se, prišao mi i obgrlio oko struka. Poljubio me nekoliko puta i ponovno mi se nasmiješio.

„Dobro ti stoji moja košulja.“ –rekao je osmijehom na licu.

Nisam znala zbog čega, ali i on i ja smo cijelo vrijeme imali veliki osmijeh od uha do uha. Bila sam sretna što sam ga vidjela kako se smije, pa bi me to natjeralo na smijeh.

„Sada znam što je škripilo cijelu noć!“ –uzviknuo je Boris iz hodnika.

Dimitri i ja nasmijali smo se.

„Jesi li gladna?“ –upitao me.
„Malo.“ –odgovorila sam.
„Idem vidjeti što ti mogu napraviti, tj. što nam mogu napraviti, a ti mi dođi kad se obućeš.“
„Važi!“

Klimnuo je glavom, poljubio me i krenuo prema vratima. Skinula sam njegovu košulju, stavila ju na krevet koji je bio spremljen i spustila se podignuti svoje hlače kad sam osjetila zagrljaj.

„Jesam li ti ikada rekao koliko si savršeno prekrasna, ljepotice moja?“ –upitao me.
„A-a...“ –odmahnula sam glavom, okrenula se i poljubila ga. „Ali sada jesi!“

Nasmiješio mi se.

„Volim te, ljepotice moja, za poludjeti!“ –prošaptao mi je u uho i poljubio u obraz.
„I ja tebe volim, beštijo!“ –namignula sam mu.

Poljubio me još jednom, a tek onda izašao iz sobe. Bila sam presretna što sam bila njegova djevojka.

Next: Chapter 20: Poziv

- comment - 13 - print - yes/no -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.